پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119399
انتخابات خبرگان رهبري را آلوده به بازيچه هاي سياسي نکنيد
تاریخ انتشار : 1393/08/08 11:41:47
نمایش : 1975
بعد از رحلت آيت الله مهدوي کني برخي از افراد براي خبرگان رهبري جيب دوخته اند و سعي مي کنند اين انتخابات را آلوده به مسائل سياسي کنند اين در حالي است که بايد بدانند فضاي انتخابات خبرگان رهبري با ساير انتخابات فرق مي کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميدرضا ترقي، عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي، در همايش بزرگذاشت آيت الله مهدوي کني و مرحوم عسگر اولادي در مسجد صاحب الزمان شهرکرد با اشاره به نقش پر رنگ اين دو بزرگوار در ايجاد و تداوم انقلاب اسلامي گفت: بعد از رحلت آيت الله مهدوي کني برخي از افراد براي خبرگان رهبري جيب دوخته اند و سعي مي کنند اين انتخابات را آلوده به مسائل سياسي کنند اين در حالي است که بايد بدانند فضاي انتخابات خبرگان رهبري با ساير انتخابات فرق مي کند.

معاون امور بين الملل حزب موتلفه اسلامي رقابت بين افراد در انتخابات مجلس خبرگان را مبني بر تقوا و از روي تکليف دانست و افزود: تفاوت تبليغات کانديداها در اين انتخابات با ديگر انتخابات کشور کاملا مشهود است چرا که نامزد هاي ورود به مجلس خبرگان، در تبليغات به دنبال تعريف از خود نيستند.

ترقي، افرادي را لايق حضور در ادامه راه انقلاب دانست که سرتا پا پيروي ولايت فقيه باشند.

وي تبعيت از رهبري و حفظ وحدت و انسجام را دو خواسته آقايان عسگر اولادي و آيت الله مهدوي کني عنوان کرد و خاطر نشان شد: استمرار، نجات و تحقق آرمان هاي انقلاب در اجراي اين دو وصيت است.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اين دو بزرگوار را الگويي براي جوانان اين کشور بيان کرد و افزود: اين بزرگواران در شرايط بحراني بازو هاي نظام بودند و با صبر، استقامت و درک عميق خود در تحقق آرمان هاي انقلاب تلاش کردند.

معاون امور بين الملل حزب موتلفه در ادامه افزود: تا زماني که آيت الله مهدوي کني در راس خبرگان رهبري بود ولي امر مسلمين جهان احساس آرامش مي کردند.

ترقي با اشاره به اين که همان گونه که در صدر اسلام، برخي در ولايت پيامبر اکرم(ص) متوقف شدند و ولايت حضرت علي(ع) را نپذيرفتند، برخي نيز در زمان ولايت امام خميني (ره) متوقف شدند و به ولايت رهبر معظم انقلاب ورود پيدا نکردند تصريح کرد: آقاي عسگر اولادي و آيت الله مهدوي کني در هر زمان با درک عميق  خود و از روي شناخت از امام و رهبري زمان دفاع کردند.

وي مرحوم عسگر اولادي را الگوي يک سياست مدار ديندار معرفي کرد و گفت: يک سياستمدار دين دار تلاش خود را مبتني بر اسقرار سياست دينداري مي کند نه سياست هاي قدرت طلب.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html